ترجمه آپ
دارالترجمه رسمی ترجمه آپ

مراحل ثبت سفارش ترجمه


مرحله اول : ثبت سفارش

متقاضیان و کاربران گرامی با مراجعه به قسمت ثبت سفارش موجود در صفحه اصلی سایت ترجمه آپ و وارد کردن اطلاعات مربوط به سفارش خود به صورت آنلاین اقدام به ثبت سفارش خود نمایید .

مرحله دوم : برآورد هزینه و صدور پیش فاکتور

اعضای دپارتمان مشتریان با دریافت سفارشات مشتریان و ایجاد کدگذاری سفارشات ترجمه اقدام به برآورد هزینه بر اساس کیفیت های تعریف شده و صدور پیش فاکتور می نمایند.

مرحله سوم : پرداخت

کلیه ترجمه های مشتریان پس از پرداخت هزینه ترجمه و واریز وجه مربوطه به حساب ترجمه آپ و تکمیل روند ترجمه انجام می پذیرد .

مرحله چهارم: دریافت ترجمه در تاریخ مقرر

فایل ترجمه درتاریخ مقرر در دو فرمت ورد و پی دی اف برای شما مشتریان گرامی ارسال خواهد شد .